25 Mayıs 2011 Çarşamba

BİR MARKAMIZ OLSA HER ŞEY DÜZELİR

"Katma değerli üretim yapılsa, cari açık bu kadar olmayacak ama bunun için de planlama yanında müteşebbis ve rekabetçi tüccarlar lazım. Marka, kalite ve bir parçacık zeka."


Marka nedir?


Ne işe yarar?


Kimin işine yarar?


Nerden çıkmıştır?


Emperyalizmin tüketim toplumu gayesi ve bu yoldan kültür emperyalizmi ihracı ile olan alakası nedir?


İslamcı, ihtilalci, İbdacı bir yayın organı iddiasıyla çıkmışların markalaşmayı teklif etmesi ne manaya gelir?


Aklımıza bir zamanların "Ağır Sanayi" edebiyatı ve bu edebiyatın "komik" diye nitelenişi geliyor.


Veya, "bir şiir-roman yazılsa memleket kurtulur" tekerlemeleri...


Bizim, dünyaya teklifimiz marka mı olacak?


Dünyaya, markalarımız üzerinden mi kendimizi, fikrimizi, ideolojimizi takdim edeceğiz?


Markalaşmanın, fikir ve ideolojideki yeri nedir?


Ya "katma değerli üretim" yapma teklifi?


Bir de bunu pazarlayacak tüccar olma gereği...


Batı ahlâk ve normlarının bir uzantısı olarak katma değeri yüksek üretim sadedinde marka ve bunu pazarlayacak tüccar...


Sonra da patlat sloganı gitsin: Tek yol İslam, yaşasın İbda.


Al sana devrim, daha ne istersin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder